Kalo te përmbajtja
Demos
Keni lajm?
  • Çka ka 3?
  • Lajme
  • Ndërkombëtare
  • Sport
  • Video
  • Magazine
  • Teknologji
  • Stil
  • Këndvështrime
Menyja
  • Ballina
  • Çka ka 3?
  • Lajme
  • Ndërkombëtare
  • Sport
  • Video
  • Magazine
  • Teknologji
  • Stil
  • Këndvështrime
Pamja
Demos

Gazeta Demos ngadalë por sigurt, po bëhet burim i besueshëm i informacionit, i hapur ndaj opinionit publik, duke i trajtuar të gjithë të barabartë. Gazeta Demos është shenjë identifikuese e fjalës së lirë, gjithnjë në frymën e demokracisë prej nga buron edhe emri i saj.

Rubrikat

VideoLajmeNdërkombëtareSportMagazineTeknologjiStilKëndvështrime

Demos

Rreth neshPolitika editorialeKontaktPrivatësiaKeni lajm?
Gazeta Demos SH.P.KRr. “Uran Ajeti”, 68, Prishtinëinfo@gazetademos.commarketing@gazetademos.comTel: +383 48 579 555
© 2026 Demos. Të gjitha të drejtat e rezervuara.
Stil

Kafja dhe çaji ulin rrezikun nga demenca

GD
Gazeta Demos18 shkurt 2026 në 22:58
Kafja dhe çaji ulin rrezikun nga demenca

Dy ose tre filxhanë kafeje ose çaji në ditë mbrojnë nga demenca. Reduktojnë rrezikun për t’u prekur në masën 18% dhe ruajnë funksionet e trurit. Sipas një studimi mjaft të gjerë të Universitetit Harvard dhe Mass General Brigham Hospital në Boston, publikuar në revistën shkencore Jama, këto dy substanca kanë përbërës bioaktivë, polifenolë dhe kafeinë, që janë faktorë neuro-mbrojtës, që ulin inflamacionet dhe dëmet qelizore.

Epidemiologët kanë analizuar të dhënat e rreth 132 mijë individëve, të ndjekur për rreth 40 vjet, dhe janë konfrontuar të dhënat në bazë të konsumit të kafeinës, teinës dhe kafe pas kafeine, ose dekafeinato.

Në dy rastet e para, të dhënat janë shumë të përafërta, me statistika shumë më pozitive në funksionet e trurit, ndërsa e njëjta gjë nuk verifikohej me ata që nuk konsumonin kafe aspak, ose ata që përdornin dekafeinato.

Pra, ky studim vë në pah rëndësinë e kafeinës si përbërës kyç dhe benefitet e ndryshme të kafes për organizmin e njeriut, që i shtohet dhe benefiti mbi trurin dhe faktor kundër demencës.

KAFE

Më shumë nga Stil

  • 16:02Shqiptarët, ende të lidhur fort me familjen – 24,6% takohen çdo ditë
  • 15:58Testi i thjeshtë me metër që mund të tregojë më mirë rrezikun për sëmundje të zemrës
  • 20:00Eklipsi i plotë diellor mbërrin në Islandë, spektakël i rrallë në qiell
  • 19:44Nis eklipsi diellor, spektakli qiellor shihet pjesërisht edhe nga Kosova